Projekty i współpraca
Jesteśmy praktykami z krwi i kości. Całą wiedzę, którą przekazujemy w naszych webinarach, kursach i szkoleniach zdobywaliśmy wdrażając rozwiązania u naszych Klientów.
Dlatego jeśli chcesz:

Wesprzeć swój biznes nowoczesnymi narzędziami

Poprawić wykorzystanie i adopcję Office 365

Zoptymalizować swoje procesy
To wiemy jak Ci w tym pomóc
Chętnie z Tobą porozmawiamy i poznamy lepiej Twoje potrzeby.
W czym możemy Ci pomóc?
Poniżej najważniejsze zakresy naszej działalności.
Jak działamy?
Biznes to przede wszystkim ludzie i relacje. Zawsze staramy się jak najlepiej poznać potrzeby i problemy naszego potencjalnego Klienta. Dobrze go poznać i zrozumieć. Dlatego zawsze sugerujemy zacząć naszą współpracę od niezobowiązującej rozmowy. Telefon, Teams, Zoom…nie ma to znaczenia. Po pierwszej analizie proponujemy kolejne kroki i przede wszystkim dokładnie definiujemy problem. To bardzo ważny krok, który pozwoli prawidłowo wybrać konkretne rozwiązanie do konkretnego problemu. Po tym kroku otrzymujesz ofertę i decydujesz, czy chcesz z nami współpracować.

Porozmawiaj z nami i opisz nam co potrzebujesz.
Czego możesz od nas oczekiwać?
Naszym działaniom przyświecają 3 proste zasady
Odpowiedzialność
Przychodząc do nas, okazujesz nam zaufanie w to co robimy i jak to robimy. To dla nas niezwykła wartość. Dlatego też naszym wyrazem wdzięczności jest wzięcie odpowiedzialności za skuteczne wdrożenie rozwiązania. Nie chcemy, aby projekt dobrze wyglądał na papierze. On „na koniec dnia” musi realizować potrzeby biznesowe. Dlatego już od początku dążymy do zrozumienia potrzeb klienta i czuwamy nad tym aż do samego końca.
Empatia
Czy wierzysz w to, że biznes należy robić tylko z tymi, którym zależy na scenariuszu win-win? Czy zgodzisz się, że dobra aplikacja uwzględnia nie tylko to, co na papierze, ale także przede wszystkim rozumie potrzeby użytkownika? Czy uważasz, że dla owocnej współpracy konieczny jest szacunek w obie strony i umiejętność wzajemnego słuchania się? Jeśli tak, to dobrze. Bo mu też. I dlatego empatia jest dla nas taka ważna, bo pozwala osiągnąć cele postawione przez powyższe pytania.
Prostota
We wszystkim, co robimy dążymy do prostoty. W naszej komunikacji klient zawsze znajdzie wyszczególnione kluczowe informacje. Zawsze też wiadomo z kim rozmawiać w naszych projektach. Jeśli trzeba, przydzielamy Klientowi dedykowaną osobę (tzw. Single Point of Contact), z którym zawsze może on porozmawiać. Rozwiązania, które budujemy, są nie tylko optymalizowane pod kątem technicznym, ale i pod kątem doświadczeń użytkowania (UX), aby były intuicyjne i usprawniały pracę.
Chętnie z Tobą porozmawiamy i poznamy lepiej Twoje potrzeby.